-
Om 19u besteld en pas geleverd rond 21u30 door de drukte ....
-
Pizza's zijn 1h30mins onderweg geweest. de pizza's waren allemaal lauw en de dozen voelde zelfs koud aan. geschatte aankomsttijd stond op 20h20, bestelling was onderweg volgens de site om 20h09 en uiteindelijk kregen we onze pizza"s om 21h30 toe.
-
Soms op tijd, soms niet, wel correct maar heel afstandelijk. Tja als het eten maar ok is en dat is het wel.
-
spijtig waren geen frieten bij de menu?Voor de rest wel ok
-
brigitta meskens
14/04/2018
goed
-
-
Snel geleverd op zondag, durum mix was lekker gekruid klaargemaakt. Aparte portie frietjes was niks bijzonders.
-
zeer lekker, paar minuutjes over tijd, maar niets noemenswaardig omdat ze van de andere kant van de n16 moesten leveren :) pizza was nog steeds warm :D aanrader
-
-
Steven Van den Bergh
28/03/2018