5.0
op basis van 3.671 beoordelingen
Levering
5.0
Kwaliteit
5.0
-
Was hier heel snel ! En lekker warm !
-
-
-
Patricia Flecyn
14/09/2025
Top service en heel lekker.
-
Ellen Brys Brys
14/09/2025
-
-
Patrick en Jenny en Sarah Van de Poel- Van Hautekerke
14/09/2025
-
bianca verbruggen
11/09/2025
snel geleverd ,top kwaliteit en lekker
zou zeggen tot de volgende bestelling
-
Helaas viel de ervaring met deze pizzazaak erg tegen. De pizza’s hadden veel te weinig kip, de garnering was niet zoals verwacht en de pizza’s waren bovendien koud. Ook vond ik het behoorlijk prijzig voor wat je kreeg. Tot overmaat van ramp was de bezorger ook nog boos omdat ik een minuutje te laat was. Al met al geen positieve ervaring
-