4.5
op basis van 2.179 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
De levering was bijna een uur te laat waardoor de pizza's ni meer zo warm waren. De gevraagde saus was ni bijgeleverd. Jammer....
Dees is ni den 1e keer !!
-
Richard Van Hoomissen
17/08/2025
alles was ok behalve de potjes saus. Die waren helemaal open en uitgelopen in de zak. We hadden dus geen saus en alle potjes met voeding hingen onder de saus......hebben dan nog saus van onszelf moeten nemen want hadden dus niks van saus.
-
Marleen De Borger
16/08/2025
-
-
Levering vertrokken om 17u50, om 18u30 nog niemand te zien. Zeer onvriendelijke man aan de lijn gekregen. Pizza's zelf waren lekker en uiteindelijk wel warm. spijtig dat hun systeem dan niet klopt.
-
Sam Broodhaers
10/08/2025
-
Vroege bestelling met levering 18u30.
Bestelling zou om 18u19 naar Wintam vertrokken zijn. Aangekomen om 19u. Op rekening staat ook berzorgtijd 18u30.
Pizza is lekker, na extra opwarmen
-
Peter De Clercq
03/08/2025
Alles ok
-
Bruno Van Den Heuvel
02/08/2025
-
DE SCHUTTER DIRK
01/08/2025