4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Dorien Van Dijck
12/10/2016
-
Het eten zelf is goed maar de leveringstijd klopt nooit soms 1 uur later
-
Tyrone D'hondt
30/09/2016
Levering in een half uur. Wat te verwachten valt op een vrijdag avond. Wel erg weinig vlees tussen mijn broodje. Minder dan ik gewend ben van PHP. Ik deed het open, ik dacht eerst dat er geen vlees tussen zat. En ik weet niet of de website wel correct werkt, want de site blijft op "In de keuken" staan. En het verwachte uur klopt dus ook niet. Maar ja, het komt wel aan.
-
2uur wachten op een bestelling .... veeeel te lang! gelukkig wel lekker eten ...
-
Lekker eten, maar extreem trage levering!
-
Kim Verschueren
04/09/2016
Meer dan een uur en half moeten wachten op ons eten, ze moesten slechts achter de hoek zijn... schandalig gewoon!!De volgende keer bestellen we bij een andere Zaak!
-
Van Steen Patrick
29/08/2016
Frietjes waren niet lekker, pizza koud en het was toch wel 25 min later dan gemeld. De site gaf, geeft nog nog altijd aan dat de keuken de bon moet ontvangen.
-
Dorien Van Dijck
25/08/2016
-
Vergauwen Stijn
17/08/2016
-