4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Dirk De Meester
25/04/2015
-
Piet Van Weyenberg
24/04/2015
-
Andreas De Beleyr
22/04/2015
-
Het ziet er heerlijk uit. Jammer wel dat het er zo snel is ipv om 18.45 uur zoals gevraagd... Nu gaan er sommigen een koude pizza moeten eten... :-)
-
Maarten vermoesen
19/04/2015
-
steven vanderbist
17/04/2015
krijg je normaal niets extra als je boven de 50 euro besteld? wij hebben niets extra gekregen. groetjes steven
-
Dirk De Meester
17/04/2015
-
Piet Van Weyenberg
17/04/2015
-
karim aoulad omar
15/04/2015
-
brigitta meskens
15/04/2015
bedankt