4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Levering OK . Vriendelijk en snel. Ook lekker
-
snel
-
-
Wij bestellen al jaren bij hun. Ik had kapsalon besteld kip speciaal en normaal is dat een grote portie maar nu was mijn bakje nog geen 3/4 gevuld en had gevraagd geen paprika's en extra kaas maar dat hadden ze niet gedaan. Sorry maar hier heb ik niet voldaan mee gegeten!!
-
Domi Van Dijck
05/04/2022
-
Geen saus bij de pita, droog eten.
-
Kimberly lissens
29/03/2022
-
Ponchaut Karen
27/03/2022
-
Leen De Bleser
26/03/2022
-
Zeer snel geleverd en kapsalons waren lekker 👌