4.5
op basis van 348 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
-
Erika Steensens
14/06/2026
Beste,
Jammer genoeg was er saus op de pita en ajuin
Dit was gevraagd zonder dochter heeft dit jammer genoeg niet kunnen opeten lust totaal geen andalouse
De Franse hamburger was wel in orde
-
Mirella Vyvermans
11/06/2026
-
Zoals gewoonlijk super lekker qua eten.. en normaal gaan we afhalen.. nu eens laten leveren.. helaas het eten koud… als je de levering niet kan nakomen .. meldt dit dan.. en laat de mensen geen 39min wachten
-
Benjamin Deloose
06/06/2026
Er waren geen meatballs op de pizza BBQ die ik er bij has besteld. Voor de rest superlekker.
-
Lekker vriendelijke levering
-
-
-
-
Elias Schampaert
19/05/2026
Heel goed