4.5
op basis van 38 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Lekkere pita, levering iets later dan gepland, maar al is goed.
-
Davy De clercq
23/12/2025
Lekker van smaak maar wel jammer dat al
Het eten koud was , blijkbaar teveel bestellingen voor 1 chauffeur dus heeft het eten bijna half uur onder de baan geweest en was dit koud , mss volgende keer minder bestelling samen weg voeren zodat je toch nog warm eten kunt afleveren. Smaak was wel goed.
-
Mag iets warmer
-
Andy Cammermans
12/12/2025
De Wings en chicken minder pittig maken. Voor de rest heel goede levering.
-
-
Het eten is over het algemeen lekker!
Enkel jammer dat er geen mais zat op de pita mexicane en dat de chicken wings overdreven pikant waren zodat we ze niet konden eten.
-
Julie Boterbergh
05/12/2025
-