4.5
op basis van 159 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
-
20 LATER DAN AANGEGEVEN . Spijtig gewoon dat de pizza op de tijd geleverd wordt.
-
1) Onvolledige levering, de bestelde fles cola was er niet bij. Later kwam men met een fles fanta maar dat drinken we niet.
Ik heb dus nog een fles cola te goed.
2) Foutieve levering: ik had expliciet om een pizza frutti mare ZONDER tonijn gevraagd, hij zat er wel op.
Het was na al de heisa (zie ook 3) te laat om nog een correcte te laten leveren.
3) Te late levering: de bestelling werd pas 15 min na de aangekondigde levertijd gebracht.
Wat een offday!
-
Jef Van Steenbergen
15/08/2023
Alles tiptop
-
-
Alles OK en lekker!
-
-
Prima service
-
Het eten is goed.
We wonen 10 min van Katelijne.
Het eten is 30 min onderweg geweest, dus 20 min later dan aangekondigd.
Jammer.
-