4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Brent Schelfhout
21/01/2019
-
Het eten was supper lekker zeker een aanrader lekkere pizza’s en pasta met heerlijke saus gekregen.
-
Bestelling was lekker en warm aangekomen enkel de wachttijd was ietsjes minder maar dat zie ik wel door de vingers in deze wintertijd waar de wegen bevoreren zijn..
-
levering was 90 minuten te laat en frieten waren plat
-
Annabel Van Mossevelde
19/01/2019
30min te laat geleverd
-
Spiessens laura
19/01/2019
pizza was hier zeker een hal uur later als geschat en hij was koud ook. zeer jammer
-
Eten was koud bij aankomst
-
Danny Vervliet
19/01/2019
-
Bedankt voor het super lekker eten iedereen was blij met zijn eten van klein naar groot. Kapsalon was lekker pizza was goed gebakken alles was er goed genoeg op. Pitta’s waren super lekker groenten en vlees waren gelijkaardig. wanneer we honger hebben bestellen wij altijd bij jullie nog nooit spijt gehad al altijd warm en op tijd aangekomen. Super vriendelijke mensen ook. TOP!PS: zekere dikke AANRADER best pitta bar of town
-
Eten was heerlijk zoals altijd en kwam warm aan. Op tijd geleverd. Vriendelijke mensen en top koeriers. Altijd top en beste!