4.5
op basis van 2.179 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
-
Wel redelijk lang moeten wachten, kwart voor 5 bestelling doorgegeven, pas kwart na 6 ter plaatse.Frietjes waren koud doordat ze mee in de schotel verpakt zaten.Saus mee over het vlees ipv apart potje.
-
Patrick Scheltens
13/01/2019
-
Tyrone D'hondt
12/01/2019
-
Veel te laat!!!! 2uur
-
-
kim van caeneghem
10/01/2019
-
besteld en betaald voor frietjes maar niet geleverd. Zullen het er volgende x bijdoen maar denk dat als het zo gaat er geen volgende x komthebben dit nog voorgehad
-
Eten na een 1u30 toegekomen en koud..
-
Na 2u20 eindelijk aangekomen. Koud en niet te eten. 44euro betaald voor pizza en pita dat er na 10 bij mijn man er terug uit gebraakt werd. Das goed verdient vind ik.