4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Patrick Scheltens
26/03/2017
-
Caluwaerts Joery
05/03/2017
Extra Feta gevraagd, niet gekregen. En als dit diabolique is dan ben de koningin van Jakamaka!
-
Callaerts Heidi
26/02/2017
-
Nathalie Smits
25/02/2017
Heb 1,5h op mijn eten moeten wachten. Nooi een bevestiging van de keuken heb ontvangen dat de bestelling klaargemaakt was. Dus wist niet wanneer mijn pizza onderweg was voor levering.
-
-
Helaas kreeg ik vandaag een foute schotel zonder saus... Gebeurt anders nooit...
-
-
Dorien Van Dijck
15/02/2017
-
-
Isabelle Lenaerts
12/02/2017
Was heel lekker maar echt kleine porties, had dit gerecht al meerdere malen besteld,maar deze keer was de portie precies gehalveerd.