4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Het eten was ijskoud bij levering. Een fout bij het terug geven van wisselgeld werd wel heel correct opgelost.
-
Kaekelbergh Jordy
29/01/2017
Top pita en top service ðŸ‘ðŸ»
-
Jana Broothaers
29/01/2017
-
Sabrina Van Den Bossche
28/01/2017
-
-
Yoni Maerevoet
15/01/2017
Veel te lang op het eten moeten wachten en daarbij komt nog eens dat ze niet genoeg wisselgeld bijhebben en te weinig weergeven.Dit is niet de eerste keer dat dit voorvalt
-
-
Meer dan 2 uur moeten wachten
-
-
Tine Vanderheijden
12/01/2017
Lekkere pizza, pasta en pitta!