5.0
op basis van 1.613 beoordelingen
Levering
5.0
Kwaliteit
5.0
-
Zoals gewoonlijk heel lekker eten, alleen was er dit keer wel 1 minpuntje bij de levering. Mijn maaltijd was helemaal ingedeukt door de maaltijd van mijn vrouw erboven. Haar schaal hing dus vol met mijn saus en bij mij was alles geplet. Misschien toch iets om in de toekomst rekening mee te houden. Voor de rest was alles, zoals gewoonlijk, in orde.
-
suppersnelle levering en goede kwaliteit , zeer vriendelijk!!!
-
-
-
-
-
-
Levering om 19u28. Levertijd 19u06 onderweg van 18u56....resultaat is eten koud
-
-