4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
brigitta meskens
17/12/2017
Heel goede bediening
-
2 uur moeten wachten voor 2 keer pita. Levertijden tegenwoordig enorm lang en is maar 4 km in afstand.
-
de bestelling is nog niet aangekomen en de geschatte tijd 20:45 en het is er al voorbij
-
Super lekker, perfect wat gevraagd was. Nét op het voorspelde aankomst uur, én warm. Levertijd wat lang (1u, op piekuur)
-
Alles nog superwarm. Snelle levering. Aanrader.
-
-
-
Nargiz Iminova
20/11/2017
Altijd lekker, goede service â¤
-
vergult marleen
13/11/2017
heb geen capri gekregen maar een pizza hawai !!!!!!
-
brigitta meskens
12/11/2017