4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
Alles oké maar de pers in kwestie die het leverde was wa boertig hoor amai moest zelf zien hoeveel het was en heeeeeeeeeel lang op mijn bel geduwd
-
Alles ging zeer vlot en het smaakte ook zeer lekker bedankt en doe zo verder
-
Lookbrood was een beetje aangebrand
-
brigitta meskens
17/09/2017
-
de pizzadeeg is wat zoet van smaak
-
Onze bestelling is te lang onderweg geweest (meer dan 20 min.) waardoor de pizza en de frieten lauw waren in plaats van warm. Dat was de vorige keer ook al zo.
-
Frieda Hermans
09/09/2017
Cop sis besteld en pitta vlees ontbrak.
-
-
Perfecte levering van super lekker eten
-