4.5
op basis van 2.180 beoordelingen
Levering
4.5
Kwaliteit
4.5
-
heerlijk gegeten met een snelle en vlotte levering
-
Het eten is perfect geleverd op de tijdstip dat was aangegeven .de pizza en durum waren heel lekker en zeker niet koud Juist de frietjes waren wat minder .maar is normaal .Al jaren vaste klant en gaan dikwijls eten en zeer tevreden .zeer vriendelijk personeel en goede service.
-
De Cooman Leslie
03/11/2017
Heel lekker en verzorgd zoals altijd maar vroeg geen ajuin en geen tomaat bij kapsalon. Beide waren wel aanwezig 😟
-
-
Geen flauw idee wat de kwaliteit is... 2 uur wachten en niets ontvangen...
-
Robin Lambrechts
30/10/2017
Bijna 2u moeten wachten op bestelling. Volgens Track and Trace was het om 18u55 vertrokken maar hebben het maar om 19u50 gekregen. Bestelling was ook niet warm genoeg. Niet tevreden!!
-
-
brigitta meskens
28/10/2017
Heel goed
-
Chocomousse zat bij het warme eten ipv bij het drinken konden het niet opeten
-
Een uur levertijd...