-
Na 2u20 eindelijk aangekomen. Koud en niet te eten. 44euro betaald voor pizza en pita dat er na 10 bij mijn man er terug uit gebraakt werd. Das goed verdient vind ik.
-
Sermeus Véronique
21/12/2018
Levering was 2u te laat, volledig koud en een foutieve maaltijd !!!
-
had een pitta schotel besteld. Normaal zijn de fritten en de saus apart verpakt. Nu was letterlijk alles bij elkaar gesmeten. Fritten waren ijskoud. Neen, het was niet smakelijk.
-
-
Om 19:02 besteld, verwachte levertijd 20:22.Druk, ok geen probleem.Om 20:50 telefonisch contact om te vragen waar het eten blijft, het zou "onderweg" zijn.Om 21:20 dan eindelijk lauw eten gekregen.Dit is zeker niet de eerste keer.Laatste keer dat ik bij Pizza Hot bestel.
-
-
-
Op tijd geleverd, alles nog zeer warm en lekker!!!
-
Ik had de spaghetti zonder kaas gevraagd. Er lag een serieuze laag kaas op. De frieten waren koud. Een goei anderhalf uur op dezen boecht gewacht. Merci
-
Ik wacht twee en een half uur op een bestellingJe bent heel slechtBeoordeling - 0