-
Zeker lekker en warm geleverd. Maar wel 1uur en 40 minuten erop gewacht.
-
Carine Mortier
17/08/2017
de levering is pas aangekomen om 18u10. De frietjes en de kip waren toen al niet meer warm. Niet zo smakelijk dus
-
2uur gewacht op een bestelling , het eten was koud en niet volledig. Al meerdere keren een bestelling gedaan in het verleden en deze problemen nog nooit gehad.
-
-
-
-
Eerste keer dat ik online bestel, wel al jaren klant. Het eten is hier zo goed als altijd optimaal, al kunnen de leveringen tijdens piekuren wel eens op zich laten wachten. Al bij al geen klachten en tevreden.
-
-
Zeer tevreden van de kwaliteit.De levering heeft echter 1 uur en 20 minuten geduurd, dat moet toch beter kunnen.
-
Zeer goede pizza's met een uitzonderlijk snelle thuislevering!